Un momento por favor

Solucions basades en la natura

Projecte

Publicacions

Premis

Client:

Ayuntamientos de Playa de Aro, Sant Boi de Llobregat, La Garriga y Parque natural de la Garrotxa.

Localització:

Any:

2022-2025

Superfície:

Una aposta per la salut planetària

En entorns tan diversos com un parc, un passeig marítim, un espai urbà, un aparcament o una rotonda, es poden generar les condicions necessàries per millorar la vida dels seus habitants, tant humans com no humans.

Les Solucions Basades en la Natura són accions que utilitzen processos i elements naturals per abordar reptes socials i ambientals com el canvi climàtic, la gestió de l’aigua, la pèrdua de biodiversitat o la resiliència urbana.

    Més i millors serveis ecosistèmics

    L’aposta decidida per la salut dels diferents ecosistemes presents en cadascun d’aquests projectes contribueix a una bona salut planetària, de la qual tots ens beneficiem.
    Cada intervenció aporta solucions que milloren els serveis ecosistèmics per a la població, com ara: la regulació de la temperatura, la captura de CO₂, la millora de la biodiversitat, la salut física i mental, el valor estètic, l’educació ambiental, etc